بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


از دیدار رئال مقابل بارسلونا چه آموختیم!

http://upload7.ir/imgs/2014-03/17385537561437042157.jpg

فوتبال های اروپایی با بهترین کیفیت در ایران پخش میشود و ما علاوه بر لذتی که از این دیدارهای تماشائی و جذاب می بریم ،چه به اندوخته های فوتبالی و یا فرهنگ هواداریمان می افزاییم.
دیشب دیدیم در مهمترین و حساس ترین دیدار باشگاهی جهان همانند دربی پایتخت و یا سایر بازیهای مهم فوتبال ایران هم تلخی بود و هم شیرینی!در لحظاتی هواداران بارسلون خوشحال بودند و لحظاتی بعد رئالی ها!
رئال مادریدابتدا یک بر صفر عقب افتاد و بعدجبران کردو پس از به تساوی کشیدن بازی گل دوم و پیروزی بخش را به ثمر رساند!
مجددا این بارسلونا بود که بازی را به تساوی کشید و بعد دوباره رئال جلو افتاد و در نهایت بارسلونا پیروز از میدان خارج شد.
در این دیدار مهم و حساس هم اشتباه داوری به وفور دیده شد!
در این بازی تاکتیک سانتر از جناحین توسط رئالی ها بصورت متمادی در اکثر لحظات بازی به اجرا در می آمد و خیلی روی آن نیز اصرار میشد!
در این بازی بهترین بازیکن زمین بخاطر ده نفره شدن تیمش از بازی بیرون کشیده شد،اما هیچ هواداری به این تصمیم سرمربی تیمش گلایه ای نکرد!
در این بازی ثابت شد که بهترین بازیکن دنیا هم عصبی میشود و می تواند با دست به صورت بازیکن تیم مقابلش بزند!
در این دیدار فاکتور شانس هم در نتیجه گیری برای لحظاتی به کمک دو تا از بهترین تیمهای دنیا آمد و کسی از خوش شانسی دو مربی و یا تبانی با بازیکن حریف حرفی به میان نیاورد!
خلاصه دراین بازی شاهد حرکات زشتی از جمله زمان شادی بعد از گل پیروزی بخش بارسلونا توسط مسی که توسط هواداران رئال صورت گرفت نیز بودیم!
بله به سمت بهترین بازیکن چند سال اخیر فوتبال دنیا آنهم در آن سطح از فوتبال در اروپا اشیا متفرقه به زمین پرتاب شد،منتهی فکر نکنیم از کسر امتیاز برای یکی از دو تیم جهت تخلف هوادارانشان خبری در آینده شنیده بشود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 1 / 1393برچسب:ال کلاسیکو,اشتباهات داوری,تخلفات تماشاگران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com